Computer Service d.o.o.

CS - Integrirani paket aplikacija

Pročitajte više
Computer Service d.o.o.

IT Usluge

Pročitajte više
Computer Service d.o.o.

IT Oprema

Pročitajte više

Posljednje novosti

Obavijest korisnicima – priprema za Fiskalizaciju 2.0

Poštovani korisnici,


Sukladno novim zakonskim odredbama koje stupaju na snagu s 1. 1. 2026. godine, potrebno je prilagoditi šifarnike artikala u programima kako bi bili usklađeni s fiskalizacijom 2.0. Najvažnija promjena odnosi se na obavezno pridruživanje Statističkih šifri (KPD) svim artiklima.


Kako bismo Vam olakšali pripremu, u postojeće verzije programa ugrađene su sljedeće funkcionalnosti:


Mogućnost uređivanja postojećih šifri artikala

Korisnici mogu jednostavno pregledati i mijenjati postojeće šifre artikala, te im dodati odgovarajuću statističku šifru (KPD).


Kompletan šifarnik KPD

U program je ugrađen cjelokupni šifarnik KPD, što omogućava pretraživanje i odabir šifre iz službenog popisa bez potrebe za ručnim unosom.


Priprema šifarnika za sljedeću godinu

Šifarnici artikala za 2026. godinu mogu se unaprijed urediti i uskladiti, tako da je sustav spreman za rad već od prvog dana nove godine.


Automatski prijenos šifarnika

Kod otvaranja nove poslovne godine, program će automatizmom prepisati postojeći šifarnik artikala zajedno s dodijeljenim KPD šiframa, čime se smanjuje potreba za dodatnim unosima.


Nove verzije programa sa svim navedenim opcijama dostupne su na našoj web stranici, te ih korisnici mogu samostalno preuzeti i instalirati.


Napomena:

Obveza usklađivanja šifarnika vrijedi za sve korisnike programa.

Rok za dovršetak usklađivanja je 1. 1. 2026. godine.


Preporučujemo da usklađivanje započnete što prije, kako biste imali dovoljno vremena za provjeru i ispravke.


Za bržu orijentaciju pripremili smo kratke upute za uređivanje šifarnika, koje možete preuzeti u nastavku.

Pročitajte više

Prelazak na Fiskalizaciju 2.0 – Obavijest korisnicima

CS priprema novu verziju programa s podrškom za Fiskalizaciju 2.0, koja će biti dostupna za testiranje u listopadu.

U studenom ćemo organizirati obuke za korisnike CS programa kako bismo vas pripremili za sve promjene koje dolaze.

Unutar programa planiramo omogućiti korisnicima odabir posrednika za eRačune sa službene liste podržanih posrednika. Konačnu listu objavit ćemo nakon završenog testiranja.

Također, CS će odraditi sve vezano uz Fiskalizaciju 2.0. tako da u tom dijelu nije potreban posrednik

Važne napomene za korisnike:

Trenutno nije potrebno poduzimati nikakve posebne radnje, osim uređivanja šifarnika artikala s KPD šiframa. Rok za usklađivanje šifarnika je 01.01.2026.
Već sljedeći tjedan u svim verzijama programa bit će dostupna opcija za automatizirano povezivanje šifarnika artikala s KPD šifarnikom
Svi ostali šifrarnici propisani zakonom bit će automatski ugrađeni u aplikaciju.
Za rad će biti potreban certifikat Fine. Prema trenutnim informacijama, ako već koristite certifikat za fiskalne kase, nije potrebno vaditi novi certifikat.
Korisnici će trebati samo odabrati posrednika za eRačun i pribaviti certifikat za fiskalizaciju, ako ga već nemaju.
Rok za potpunu prilagodbu na Fiskalizaciju 2.0 je 01.01.2026.
Također, očekuju se i pravilnici o izmjenama PDV-a vezani uz novi Zakon, o čemu ćemo vas pravovremeno obavijestiti.

Za sva dodatna pitanja i nejasnoće, slobodno nas kontaktirajte.

Pročitajte više

Nadogradanja servera

Poštovani korisnici!

Uslijed sve većih zahtjeva korisnika za brzinom, sigurnošću i povezanošću podataka kao i zakonskih promjena prema Zakonu o informacijskoj sigurnosti, u sljedećem razdoblju ćemo postepeno prelaziti na nove servere i nove sigurnosne protokole tako da su moguće povremene poteškoće u radu.

Molimo Vas za razumijevanje i da nam se javite ukoliko naiđete na probleme u radu.

Vaš Computer service d.o.o.

Pročitajte više

Odluka o objavi cjenika i isticanju dodatne cijene kao mjera izravne kontrole cijena u trgovini na malo

Korisnici CS programa ili Fiskalne kase koje obuhvaća ova obveza mogu se javiti u CS za nadogradnju programa od 12.05.2025 godine.

Vlada Republike Hrvatske donijela je novu odluku koja stupa na snagu 15. svibnja 2025. godine, a odnosi se na isticanje cijena u maloprodaji. 

Ključne obveze za trgovce:


Objava cjenika na internetu: 

Trgovci koji posluju kao supermarketi, hipermarketi, diskontne prodavaonice i Cash&Carry objekti obvezni su svakodnevno objavljivati ažurirane cjenike na svojim mrežnim stranicama. 

Cjenici moraju biti u digitalnom obliku (.xml ili .csv formatu), pogodni za automatsku obradu, i sadržavati podatke o maloprodajnim cijenama proizvoda iz kategorija: hrana, piće, kozmetika, sredstva za čišćenje, toaletne potrepštine i proizvodi za kućanstvo


Isticanje dodatne cijene: 

Izvod iz NN: https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2025_05_75_979.html

 Trgovac na prodajnom mjestu u prodajnom objektu jasno, vidljivo i čitljivo uz maloprodajnu cijenu iz kategorije proizvoda: hrana, piće, kozmetika, sredstva za čišćenje, toaletne potrepštine i proizvodi za kućanstvo, ističe i dodatnu maloprodajnu cijenu, koja ne uključuje posebne oblike prodaje, a koju je za taj proizvod primijenio na dan 2. svibnja 2025.


Pri oglašavanju trgovac obvezno ističe dodatnu cijenu kada istu oglašava na letcima, plakatima, digitalnim oblicima oglašavanja u prodajnom objektu, na otvorenom, uključivo na mrežnim stranicama sukladno odredbi stavka 1. ove točke.


Odredbe ove točke odnose se na sve trgovce koji obavljaju registriranu djelatnost trgovine na malo na području Republike Hrvatske.


Obveza isticanja dodatne cijene uz maloprodajnu cijenu: ODNOSI SE NA SVE TRGOVCE

koji obavljaju registriranu djelatnost trgovine na malo na području Republike Hrvatske.

To znači da i mali trgovci, specijalizirane prodavaonice, trgovine odjećom, trgovine tehnikom, lanci ljekarni, trgovci na kioscima, itd. moraju uz trenutnu cijenu istaknuti i onu koja je vrijedila 2. svibnja 2025.

Cijena mora biti jasno, vidljivo i čitljivo istaknuta na istom mjestu kao i važeća cijena.


Pročitajte više

Čuvanje eRačuna u izvornom obliku

Svi primatelji eRačun-a, zakonski su obavezni čuvati e-dokumente u njihovom izvornom obliku.

To znači da eRačun mora biti pohranjen u elektroničkom formatu u kojem je izdan.


Svi primatelji i pošiljatelji koji nemaju svoju e-arhivu ili do tog datuma ne preuzmu svoju elektroničku arhivu eRačuna sa servisa moj-eRačun odnosno nemaju ugovoreno čuvanje svojih e-dokumenata kroz neki drugi e-arhiv servis, ostat će bez originala svojih računa.


Zadnji datum za preuzimanje računa  je 31.03.2025 godine.


Ako vaša tvrtka šalje ili prima eRačune, potrebno je koristiti elektronički arhiv za pravilno čuvanje svih e-dokumenata. To može dovesti do problema i sankcija, osobito ako ste na temelju kopija računa odbijali porez.


CS je pripremio program za automatsko skidanje svi starih eRačuna (ulazni i izlaznih) u izvornom obliku i spremanje na Vaše računalo.

Ukoliko  postoji potreba za Arhiviranjem možete se javiti u CS za instalaciju programa  koji će preuzeti sve stare eRačune (ulazne i izlazne).


CS nudi dodatnu uslugu arhiviranja podataka iz aplikacije CS i eračuna na CS Serveru ukoliko tu uslugu niste ugovorili sa tvrtkom E-računi.

Pročitajte više

Ažuriranja na domeni computer-service.hr

Poštovani,

ovim putem Vas obavještavamo o ažuriranjima i održavanju na domeni computer-service.hr koja će se provoditi dana 17.02.2025. godine.

Održavanje bi moglo uzrokovati prekide u radu aplikacija koje se nalaze na spomenutoj domeni i ostalim popratnim servisima i programima. Poteškoće bi mogle potrajati u intervalima tijekom dana. 

Unaprijed se ispričavamo zbog neugodnosti i molimo Vas za malo strpljenja. 

Vaš CS

Pročitajte više

Promjena vrijednosti povratne naknade sa 7 centi na 10 centi

Uredba o naknadi gospodarenja otpadom i povratnoj naknadi stupa na snagu 01.01.2025 godine.


(1) Povratna naknada za jedinicu primarne ambalaže od pića iznosi 0,10 eura.

(2) Povratna naknada se plaća za jednokratnu ambalažu koja je namijenjena za pića i načinjena je od plastike, stakla, metala ili je višeslojna (kompozitna) ambalaža s pretežno papir-kartonskom komponentom i volumena je jednakog ili manjeg od 3 litre.

(3) Povratna naknada se plaća za svu ambalažu od pića koja je označena oznakom sustava povratne naknade.

U novoj verziji programa je ugrađena izmjena uredbe. Korisnici programa trebaju napraviti slijedeće:


1. U radnom programu (CS) 

a) Instalirati novu verziju programa 

b) Otvoriti novu godinu (2025)

c) Kod startanja prvi puta u 2025. godini program će upozoriti ukoliko je podešena vrijednost od 7 centi i ponuditi dvije opcije:

- 1. Mijenja se cijena proizvoda i povećava za 3 centa.

 U postavkama se mijenja cijena automatski, a također i na svim artiklima u matičnim podacima tabela artikli se uvećava cijena i upisuje podatak o povratnoj naknadi. Ovo se odnosi i na pakovanja npr.: paket od 6 boca se povratna naknada mijenja sa (42 centa na 60 centa.) 


Ukoliko korisnik koristi CS fiskalnu kasu potrebno je poslati nove cijene na kasu i to 31.12.2024 nakon završetka rada ili prvi radni dan u 2025. godini prije početka rada kase. 

Iznos korekcije cijena je vidljiv nakon korekcije ukoliko su ispravne zalihe. Potrebno ga je upisati u Knjigu popisa.


- 2. Cijena ostaje ista

U postavkama se mijenja cijena automatski, a također i na svim artiklima u matičnim podacima tabela artikli se unosi podatak o povratnoj naknadi. Ovo se odnosi i na pakovanja npr.: paket od 6 boca se povratna naknada mijenja sa (42 centa na 60 centa. 


Ukoliko korisnik koristi CS fiskalnu kasu potrebno je poslati nove cijene na kasu i to 31.12.2024 nakon završetka rada ili prvi radni dan u 2025 godini prije početka rada kase. 

Pošto se ne mijenja cijena u knjigu popisa se ne upisuje promjena 


2. U CS Fiskasa 

a) Instalirati novu verziju programa 

b) Kod startanja kase u 2025. godini  se mijenja vrijednost povratne naknade  u postavkama programa sa 7 na 10 centi.  Ukoliko u artiklima nije izvršena korekcija u svim artiklima se korigira podatak o novoj povratnoj naknadi.


Korisnici koji preuzimaju cijene i artikle iz centrale moraju preuzeti podatke o artiklima nakon završetka rada 31.12.2024 ili prije početka rada u 2025. godini.


Pročitajte više

Završena migracija sustava Moj eRačun

Od 19.09.2024. u popodnevnim satima eRačuni normalno funkcioniraju.

Ako netko od korisnika još uvijek ima poteškoće sa slanjem eRačuna, molim javite se u Computer Service.

Pročitajte više