QR Kod na fiskalnim kasama
Prema Pravilniku o izmjenama i dopunama Pravilnika o fiskalizaciji u prometu gotovinom(NN
70/2020) s datumom 01.01.2021. obvezan je ispis QR koda na računima
Cilj ovog pravilnika je jednostavnim skeniranjem QR koda Vašim smartphoneom i sl.,
provjeriti da li je račun fiskaliziran, odnosno poslan u PU.
QR kod sadrži slijedeće podatke:
1. URL adresa do web-stranice Porezne uprave za provjeru računa
2. JIR ili zaštitni kod obveznika fiskalizacije
3. Datum i vrijeme izdavanja računa
4. Ukupni iznos računa
Izmjena aplikacije je pripremljena, te je QR kod ugrađen u ispise na POS pisač bilo koje
širine trake, kao i na A4 i A5 ispise.
S obzirom na veliku raznolikost POS pisača, moguće su određene poteškoće ako korisnik
posjeduje pisač na kojem nije moguće ispisati QR kod. U tom slučaju će biti potrebno
zamijeniti POS pisač.
Prema našoj evidenciji, velika većina korisnika ima instalirane pisače koji podržavaju
ispis QR koda.
Korisnici CS fiskalne kase mogu se obratiti na 048/622-888, 048/622-999 ili Vašim
dosadašnjim kontaktima za detaljnije upute i nadogradnju programa.
Predlažemo da se nadogradnja izvrši što ranije kako bi se izbjegli mogući problemi oko
podešavanja ili posjedovanja neadekvatnog POS printera.
Upute za instalaciju i više detalja možete vidjeti na CS Fiskalna kasa QR
kod
Ukoliko imate kakvih pitanja ili problema javite se u Computer service na 048/622-888 ili
048/622-999
Povezivanje stručnih službi(mikrobiologija, epidemiologija, ekologija) ZZJZ i računovodstva u jednu cjelinu
Skraćeni prikaz povezivanja službi(odjela):
Epidemiologija
- upis pacijenta u protokol
- kreiranje dokumenta za knjigovodstvo(račun, predračun ili gotovina), pojedinačno ili po
partneru odnosno narudžbenici za više pacijenata
- slanje dokumenta u knjigovodstvo(Internetom)
- stanje dokumenta vidljivo je u svakom trenutku(dokument kreiran, poslan u knjigovodstvo,
primljen u knjigovodstvo, napravljen račun u knjigovodstvu, plaćen...)
- slanje zahtjeva za nalaz prema mikrobiologiji(Internetom) i ispis barkoda na uzorak
- pregled gotovih mikrobioloških nalaza
Udaljene postaje
- prihvat pacijenta/uzorka za mikrobiologiju
- provjera pacijenata preko CEZIH-a (OsigInfo servis), provjera uputnica preko CEZIH-a
- ispis barkoda na uzorak
- ispis liste pacijenata/uzoraka za slanje
- na listi su podaci o pacijentu s barkodom i eventualni popis postupaka ako pacijent nema
uputnicu
Mikrobiologija
upis pacijenta/uzorka iz epidemiologije
- čitanje barkoda s uzorka
- barkodiranje radnih listi
- automatski upis pacijenta u protokol
- automatski upis negativnog nalaza
- eventualni upis pozitivnog nalaza
- slanje gotovih nalaza na epidemiologiju(Internetom)
upis pacijenata/uzoraka iz udaljenih postaja
- čitanje barkoda s uzorka
- barkodiranje radnih listi
- automatski upis pacijenta u protokol
- automatski upis negativnog nalaza
- eventualni upis pozitivnog nalaza
- slanje gotovih nalaza na epidemiologiju(Internetom)
Ekologija
- upis protokola preko radnih naloga
- na jednom radnom nalogu može biti više različitih protokola(Vode za ljudsku potrošnju,
otpadne vode, hrana, brisevi/otisci...)
- nakon završetka unosa rezultata nalaza za sve protokole na određenom radnom nalogu
kreiraju se nalazi u .pdf formatu
- po potrebi se nalazi ispisuju na papir
- slanje radnog naloga s pripadajućim nalazima u .pdf formatu u knjigovodstvo(Internetom, u
obliku specifikacije)
- stanje poslanog radnog naloga vidljivo je u svakom trenutku(poslan u knjigovodstvo,
primljen u knjigovodstvo, napravljen račun u knjigovodstvu, plaćen...)
Knjigovodstvo
prihvat specifikacija dokumenata iz epidemiologije(Intenetom)
predračuni
-kreiranje predračuna po specifikaciji
-ispis popisa pacijenata po predračunu
fakture
-kreiranje fakture po specifikaciji
-ispis popisa pacijenata po fakturi
gotovina
-kreiranje fakture po specifikaciji u knjigu gotovine
-ispis popisa pacijenata po fakturi
-automatski upis uplatnice u blagajnu
-automatsko zatvaranje uplate
-slanje e-računa s pripadajućim popisom pacijenata u pdf formatu
prihvat specifikacija dokumenata iz ekologije(Intenetom)
predračuni
-kreiranje predračuna po specifikaciji
-ispis nalaza po protokolima po predračunu
fakture
-kreiranje faktura po specifikaciji
-ispis nalaza po protokolima po fakturi
gotovina
-kreiranje faktura po specifikaciji u knjigu gotovine
-ispis nalaza po protokolima po fakturi
-automatski upis uplatnice u blagajnu
-automatsko zatvaranje uplate
-automatsko spajanje svih nalaza po određenoj fakturi u jedan pdf dokument
-slanje e-računa s pripadajućim nalazima u pdf formatu
Itd..
Ukoliko imate kakvih dodatnih pitanja, javite se u Computer service na 048/622-888 ili
048/622-999
CS mikrobiologija
CS je nadogradio aplikaciju za mikrobiološke laboratorije i implementirao je u četiri
mikrobiološka laboratorija, te osam udaljenih postaja.
Neke od dograđenih funkcija:
Mikrobiološki laboratorij:
- upis podataka o pacijentu korištenjem barkoda na uzorku
- pretraživanje protokola pomoću barkoda kod unosa nalaza(iz radne liste)
- pretraživanje pacijenata pomoću barkoda kod slanja nalaza na CEZIH
Udaljena postaja:
- prihvat pacijenata s uzorcima za mikrobiologiju na udaljenim postajama Zavoda za javno
zdravstvo
- provjera podataka o pacijentu preko OsigInfo servisa
- provjera eventualne eUputnice preko CEZIH-a
- ispis podataka o pacijentu na naljepnicu s barkodom koja se lijepi na uzorak
- ispis podataka o pacijentu na A5 obrazac (ukoliko pacijent nema eUputnicu)
- ispis dnevnog pregleda prihvata pacijenata s uzorcima za mikrobiologiju s
barkodovima
Ukoliko imate kakvih pitanja ili problema javite se u Computer service na 048/622-888 ili
048/622-999
Arhiviranje podataka na udaljeni server
CS je razvio aplikaciju za arhiviranje i čuvanje podataka na CS serveru i praćenje i
kontrolu arhiviranja.
Arhiviranje se radi prema rasporedu korisnika, te se i podaci za arhiviranje određuju prema
željama i potrebama korisnika.
Mogu se arhivirati svi podaci aplikacija Computer service-a, kao i ostala dokumentacija u
raznim formatima.
Postupak je u potpunosti automatiziran. Svakodnevno se vrši kontrola izvršenja arhiviranja.
O izvršenim zadacima se obavještava osoba koja je odgovorna za praćenje rada, putem maila
ili putem aplikacije.
Computer service također prati izvršavanja zadataka i stanje arhiviranja za sve
korisnike.
Kontrola arhiviranja se vrši "izvana" tako da u koliko dođe do prekida, kvara ili se arhiva
ne izvrši sustav upozorava i šalje dodatni e-mail.
Za instalaciju i podešavanje javite se u Computer service...
Platne liste na Web-u
Zbog sve većih problema s Covid-om, za naše korisnike smo pripremili mogućnost slanja
platnih listi na Web portal kojem svaki djelatnik ima pristup korisničkim imenom i
lozinkom.
Kratke upute i izgled portala možete pronaći u dokumentu CS Platne liste
na portalu
Za instalaciju i podešavanje javite se u Computer service...
Izmjene modula obračun PDV-a!
Nadograđen je modul obračuna PDV-a prema pravilnicima s 09.04.2020. i vezan je samo na
korisnike koji plaćaju PDV po izdanim računima
Obračun se može raditi po starom sustavu i po novom, a moguća je i simulacija obračuna.
Kratke upute možete pronaći u dokumentu CS PDV
Korona
Za instalaciju nove verzije i upute obratite se u CS ili na brojeve mobitela navedene pod
Korona virus COVID-19.
Utvrđivanje obveze PDV-a prema novim pravilima
Temeljem Zakona o dopuni Općeg poreznog Zakona(NN 42/20) donesen je Pravilnik o
izmjenama i dopunama Pravilnika o provedbi Općeg poreznog zakona(NN 43/20,
dalje: Pravilnik) koji je stupio na snagu 9. travnja 2020. godine.
Zbog izvanredne situacije vezane uz epidemiju korona virusa, a u sklopu donesenih mjera za
pomoć gospodarstvu čiji je cilj rješavanje problema nelikvidnosti,
ublažavanje gospodarskih poremećaja, te olakšanja poduzetničkih aktivnosti, mijenja se način
utvrđivanja obveze poreza na
dodanu vrijednost(dalje: PDV) prema novim pravilima koji proizlaze iz Pravilnika, a koje se
odnose na razdoblje utvrđivanja obveze PDV-a za ožujak i travanj 2020.
godine te za razdoblje siječanj - ožujak 2020. (za tromjesečne obveznike PDV-a). Ako posebne
okolnosti potraju duže, rok se može produžiti za još tri mjeseca.
Pravilnikom se propisuje novi način obračuna PDV-a, plaćanje PDV-a pri uvozu te oslobođenje
od plaćanja PDV-a kod donacija.
Zakon o
dopuni Općeg poreznog Zakona(NN 42/20)
Pravilnik o
izmjenama i dopunama Pravilnika o provedbi Općeg poreznog zakona(NN
43/20)
Izmjene u aplikaciji kod priprema PDV obrasca prema novim pravilima će biti dostupne u novoj
verziji od 16.04.2020. zajedno s uputama.
Napomena:
Korisnici koji će koristiti pogodnosti odgode plaćanja PDV, a prije su plaćali PDV po
izdanim računima(R1), sada prije pripreme PDV obrasca obavezno moraju unijeti sve
izvode(naplate) jer se obrazac priprema iz IRE, URE i Izvoda.
Korona virus COVID-19
Uslijed situacije koja nas je sve zadesila, a u želji da Vam pružimo što kvalitetniju
uslugu, naše plan rada je sljedeći:
1. Svi serviseri su na godišnjem odmoru.
Dogovoreno je da se jave ukoliko će biti hitnih intervencija i to samo u zdravstvu i
trgovinama koje prema pravilima smiju raditi.(Vrijedi i za poslovnicu Koprivnica i
Đurđevac)
2. U poslovnici Đurđevac se neće primati stranke
3. Programska podrška će se pružati iz ureda u Koprivnici
U uredu će raditi samo jedna osoba prema našem internom rasporedu.
Centrala(dežuraona): 048/622-888 i 048/622-999
Ostali djelatnici podrške i programeri će raditi od kuće i u radno vrijeme će biti dostupni
na slijedećim brojevima:
Kontak Ivan: 098/249-923
Kontak Denis: 098/321-923
Knežević Predrag: 048/831-356 i 098/930-9199
Vukajlović Igor: 099/404-5504
Dukarić Josip: 099/774-0419
Zahvaljujemo se na razumijevanju i nadamo što bržem smirivanju situacije
Promjena Web servera
Uslijed prelaska na novi Web hosting, do 12.07.2019. moguće su poteškoće u radu
aplikacija Computer service-a.
Kod fiskalnih kasa javit će se poruka:"Problem sa internetom ili cs webom..., nastavlja
se raditi na lokalnim postavkama". Klikom na OK kasa će nastaviti normalno raditi,
ali se javite u Computer service radi ažuriranja postavki...
Javiti se možete na 048/622-888 ili 048/622-999., te brojeve mobitela Vaših
programera...
Slanje URA-e na ePoreznu
Počevši s petkom, 15.02.2019. počet ćemo s instalacijom aplikacije, pa Vas molimo da
nas kontaktirate i dogovorite termin instalacije.
Kratke upute
Za naše korisnike organizirat ćemo besplatnu edukaciju vezanu uz sve obrasce koji se
rade za Poreznu upravu.
Adresa: Franje Gažija 8, 48000 Koprivnica.
Termini: petak, 15.02.2019. u 14:00(popunjeno) i subota 16.02.2019. u 9:00, te prema
potrebi i broju prijava.
Ukoliko ste zainteresirani, molimo javite se na 048/622-888 ili 048/622-999..
Kratke informacije o zakonskim izmjenama od 2019.
Zakonske
izmjene od 2019.
Izmjene u fiskalnoj kasi(ulazak/izlazak iz sustava PDV-a).
Predlažemo da nazovete programera da Vam se podesi kasa ili pročitate upute.
Upute
prijelaz u ili iz sustava PDV-a
Izmjene u fiskalnoj kasi za 2019.
u program Fiskalna kasa su uključene slijedeće izmjene:
- na svim ispisima, osim na izvještajima iz kase i računima koji se fiskaliziraju uključena
je napomena: »OVO NIJE FISKALIZIRANI RAČUN«.
Ovo se odnosi na narudžbe(stolove) i slične dokumente koji se ispisuju iz kase, ali nisu
namijenjeni za plačanje.
Izvadak iz Zakona
Članak 27.a
Ako iz bilo kojeg poslovnog razloga obveznik fiskalizacije prije izdavanja računa izdaje
dokument na kojem navodi podatke o plaćanju, na njemu mora vidno pisati »OVO NIJE
FISKALIZIRANI RAČUN«.
Članak 14. izdvojene stavke
(1) Novčanom kaznom od 30.000,00 do 500.000,00 kuna kaznit će se pravna osoba,
proizvođač i/ili održavatelj programskog rješenja kojeg obveznik fiskalizacije koristi za
razmjenu podataka s Ministarstvom financija, Poreznom upravom ako programsko rješenje iz
članka 16.a i 20.b ovoga Zakona omogućava postupke kojima se izbjegava provedba
fiskalizacije izdavanja računa.
(2) Novčanom kaznom od 30.000,00 do 500.000,00 kuna kaznit će se pravna osoba,
obveznik fiskalizacije ako prije izdavanja računa izdaje dokument na kojem navodi podatke o
plaćanju, a na kojem vidno ne piše »OVO NIJE FISKALIZIRANI RAČUN« (članak 27.a).
Izmjene u plaćama 01.01.2019.
Izmjena osnovica poreznih razreda:
- 24% - osnovica do 30.000,00 kn
- 36% - osnovica sve više od 30.000,00 kn
Zakonu o
izmjenama i dopunama Zakona o doprinosima (NN 106/2018) stupa na snagu s
plaćom koja se isplaćuje u 02.2019.(obično za 01.2019.)
Stope doprinosa na plaću:
- Doprinos za obavezno zdravstveno osiguranje - 16,5% (za 2018. je 15%)
- Doprinos za zaštitu zdravlja na radu se ukida u 2019. godini
- Doprinos za zapošljavanje se ukida u 2019. godini
CS eRačuni
Computer service d.o.o. ima ugovor s tvrtkom Elektronički računi d.o.o. za
servis Moj-eRačun.
Modul eRačuni omogućuje pripremu i slanje eRačuna, iz unesenog računa, sa svim prilozima
prema zadanom standardu UBL 2.1. koji je definirana na nivou EU.
Sam eRačun šalje se tvrtci koja vrši distribuciju eRačuna, npr: Moj-eRačun, s kojom je
korisnik sklopio ugovor.
U CS-u se može pratiti slanje i trenutni status eRačuna(kad je poslan, da li je isporučen,
da li je odbijen ili nije isporučen itd…)
Ukoliko eRačun nije isporučen u određenom vremenskom periodu korisnik ga treba isporučiti
poštom.
Trenutna zakonska obveza odnosi se samo na javnu nabavu kod koje će zaprimanje eRačuna
biti obvezno od 01.12.2018., a izdavanje od 01.07.2019.
Da bi se uključio modul eRačuna u aplikaciju potrebno je dogovoriti termin, a mi ćemo Vam
podesiti aplikaciju i sve vezano uz eRačune.
Postupak:
1. Sklopite ugovor npr. sa Moj-eRačun za distribuciju
2. Javite se u Computer Service da Vam se instalira modul eRačuni
Fiskalizacija – Istek poslužiteljskog certifikata
Do 07. lipnja 2018. godine vrijedi postojeći poslužiteljski certifikat i fiskalizacija
prolazi po "starom".
Svi naši korisnici bi trebali bez poteškoća nastaviti raditi!
Ukoliko Vam aplikacija Fiskalna kasa prestane fiskalizirati račune, javite se na
048/622-888 ili 048/622-999
Detaljnije informacije na stranicama Porezne
Uprave
Opća uredba o zaštiti podataka(GDPR) – izmjene programa
Nadogradnja će započeti sredinom sljedećeg mjeseca(poslije 15.06.2018.) ovisno o programu i
vremenu potrebnom za nadogradnju.
Točan početak nadogradnji bit će objavljen na našim web stranicama.
Za usklađenje s Uredbom u programima će se izvršiti određene nadogradnje koje ovise o
programu.
Detaljne informacije o nadogradnjama možete dobiti u Computer Service-u:
Tel: 048 622 999, 048 622 888 Lana Kontak
Mikrobiologija - CEZIH certifikacija
Aplikaciju CS Mikrobiološki laboratorij koristi nekoliko javnih ustanova i
ordinacija
- Zavod za javno zdravstvo Koprivničko-križevačke županije od 2000. godine
- Zavod za javno zdravstvo "Sveti Rok" Virovitičko-podravske županije od 2002. godine
- Zavod za javno zdravstvo Bjelovarsko-bilogorske županije od 2013. godine
- Zavod za javno zdravstvo Požeško-slavonske županije od 2017. godine
- Mikrobiološka oridnacija mr.sc. Javorka Leko Grbić od 2012. godine
Aplikacija se razvija i unapređuje već 17 godina,te pokriva kompletno poslovanje
mikrobioloških laboratorija, prijem, radilišta, nalaze i u cijelosti je povezana s
računovodstvom(ERP)
Izmjena zakona o fiskalizaciji i pravilnik
Ove opcije se nude i nisu obavezne, korisnik ih može uključiti po
želji.
Arhiva podataka na CS sever u realnom vremenu
- Svaki račun koji je fiskaliziran sprema se i na CS Server zajedno sa odgovorom porezne
uprave i ostalim podacima.
-Program za arhiviranje radi u pozadini, besplatan je, samo se plaća najam servera.
Cijena najma servera 20.00 kn / mj / fiskalna kasa
Razlog: Problemi sa računalima i pojava kripto virusa može uzrokovati gubljenje podataka,
ovim arhiviranjem podaci se spremaju u realnom vremenu na CS Server.
U koliko se pojavi havarija podaci i aplikacija se mogu ponovo instalirati u kratkom
vremenu.
Izvještaji i praćenje kase u realnom vremenu (web, mobitel)
Cijena najma servera je 20.00 Kn/mj/fiskalna kasa
Novi servisi u Fiskalnoj kasi
Ove opcije se nude i nisu obavezne, korisnik ih može uključiti po želji.
Arhiva podataka na CS sever u realnom vremenu
- Svaki račun koji je fiskaliziran sprema se i na CS Server zajedno sa odgovorom porezne
uprave i ostalim podacima.
-Program za arhiviranje radi u pozadini, besplatan je, samo se plaća najam servera.
Cijena najma servera 20.00 kn / mj / fiskalna kasa
Razlog: Problemi sa računalima i pojava kripto virusa može uzrokovati gubljenje podataka,
ovim arhiviranjem podaci se spremaju u realnom vremenu na CS Server.
U koliko se pojavi havarija podaci i aplikacija se mogu ponovo instalirati u kratkom
vremenu.
Izvještaji i praćenje kase u realnom vremenu (web, mobitel)
Cijena najma servera je 20.00 Kn/mj/fiskalna kasa
Ponuda za paušalce
1. Fiskalna kasa - Standard
Standardni program Fiskalna kasa
Instalacija na Vaš uređaj:
● Stolno računalo
● Notebook
● Windows tablet
Cijena: 1200 Kn + PDV
Cijena: 1000 Kn + PDV
Kasa je prilagođena za tablete i ekrane osjetljive na dodir. Ikonice se lako promjene prema željama
klijenta, kao i veličina i raspored tipki. Dodatni modul koji je od velike pomoći za ugostiteljske
objekte je mogućnost praćenja narudžba po stolovima, jednostavnim upisom na račun i manipulacijom
artikala prilikom unašanja. Preko stotinjak izvještaja olakšat će vam lakše praćenje poslovanja kao
i vašu suradnju sa knjigovođom. U kasi je ugrađena opcija slanja izvještaja e-mailom korisniku ili u
knjigovodstveni servis. Može se podesiti da se razni izvještaji šalju dnevno, tjedno ili mjesečno
putem CS robota.
2. Najam Fiskalna kasa
Najam programa Fiskalna kasa
Najam uključuje:
● Instaliranje na Vaš uređaj (računalo, notebook ili windows tablet)
● Aplikacija Fiskalna kasa
● Podizanje i instalaciju certifikata
● Upute za korištenje aplikacije
Cijena: 59.00 Kn/mj +
PDV
Cijena: 49.00 Kn/mj + PDV
Dodatne usluge:
● Upis matičnih podataka
● Odlazak kod korisnika
● Obuka za rad
Cijena: Na upit
Najam paketa je na neodređeno vijeme i niste
dužni kupiti uređaj i aplikaciju.
3. Fiskalna kasa - Notebook
Paket Fiskalna kasa + Notebook
Paket uključuje:
● Notebook 15"
● Navia Tec 58mm POS printer
● Aplikacija Fiskalna kasa
● Podizanje i instalaciju certifikata
● Upute za korištenje aplikacije
Cijena: 3776.60 Kn +
PDV
Cijena: 3148.00 Kn + PDV
Dodatne usluge:
● Upis matičnih podataka
● Odlazak kod korisnika
● Obuka za rad
Cijena: Na upit
4. Fiskalna kasa - Tablet
Paket Fiskalna kasa + Tablet
Paket uključuje:
● Windows Tablet 7"
● Navia Tec 58mm POS printer
● Aplikacija Fiskalna kasa
● Podizanje i instalaciju certifikata
● Upute za korištenje aplikacije
Cijena: 2685.60 Kn +
PDV
Cijena: 2238.00 Kn + PDV
Dodatne usluge:
● Upis matičnih podataka
● Odlazak kod korisnika
● Obuka za rad
Cijena: Na upit
- Osnovno
- Programi
- Općenito
- Integrirani paket aplikacija CS
- Fiskalna kasa
- Plaće
- Drugi dohodak
- Osnovna sredstva
- Dugotrajna imovina
- Matična knjiga radnika
- Evidencija radnog vremena
- Putni nalozi
- Vrtić
- Komunalna naknada
- Grobna naknada
- Epidemiologija
- Mikrobiologija
- Ekologija -vode
- Ekologija -hrana
- Registar članova
- Blagajna uzajamne pomoći
- Crveni križ
- Urudžbeni zapisnik
- HUB (Virmani)
- Vatrogasne intervencije
- ePorezna
- Hotel-recepcija
- Deklaracije
- EAN 13
- Katalog ugovora
- Osiguranje
- Remote desktop
- Novosti
- Edukacija
- Video Nadzor
- Upute
- Ostalo
- Fiskalna kasa
- Otvaranje godine